ramend 2009.08.03. 21:16

Golden Presszó

 

Szeged, Etelka sor 20.

 

Nyitva tartás:

Hétfő és Szombat 09:00-21:00

Keddtől-Péntekig: 10:00-21:00

Vasárnap:  zárva!

  

Árak:

Üveges sör:      200-380 Ft

Hubi:                320 Ft / 4 cl

Unicum:           380 Ft / 4 cl

Folyó bor:        60 Ft / dl (fehér)

                        80 Ft / dl (vörös)

Üveges bor:     120 Ft / dl

TÉRKÉP:   maps.google.hu/maps/ms

 

Ez egy igazi kis családi presszó. Teljesen szoci berendezéssel. És mint a régi szép időkben itt is lehet fagyit és sütit kapni.

A hely maga nem nagy. Viszont nyáron van egy remek kis kiülős rész, ami ilyenkor nyáron elég kellemes, mert fák alatt van.

Ahogy beléptek, szinte teljesen szemben ott a pult. Balra a sör, jobbra a sütik és a fagyi.

Pici asztalok és mindegyikhez 4 szék.

Balra hátul vannak a mellékhelyiségek.

Nekem nagyon bejön ez a régi szoci érzés, a fa-utánzat borítással és a fa bútorokkal.

Anno én is ilyen helyre jártam fagyizni és sütit enni.

Megkockáztatom, hogy erre a helyre még egy randi erejéig is be lehet térni. Már, ha a hölgyeményt nem zavarja az a néhány régi „bútor darab”, aki ide jár.

Szerintem a környékbeli betondzsungel egyik színfoltja.

 

Egészségetekre!

End

P1340085.JPG

P1340076.JPG

P1340079.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedikocsmak.blog.hu/api/trackback/id/tr481286783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fugeevoketto 2010.01.06. 10:14:41

Hát igen, ezek a helyek nem retro szoci helyek, hanem originál szoci helyek, azaz a régi bútordarabok hangosak, büdösek, és hát kicsit "egyszerűek". Én nem nagyon ajánlanám randihelynek.

ramend 2010.01.06. 22:35:50

Tiszteletem! Párszor voltam már ott. Mondjuk nem télvíz idején. Amikor betéved melegedni az is, aki amúgy nem szokott.
Én nem találkoztam annyi régi szoci bútor darabbal. :)
Nyáron viszont sokan fagyiztak, süteményeztek.
Tény, hogy egy originál szoci hely. :)
Amennyiben a randi partner szeret kocsmázni megnézhetitek a helyet. :) Remélem, hogy így már megfelel. :) Köszönjük a kommentet!!! :) :)
süti beállítások módosítása