Zsoló 2009.07.22. 09:58

Szamos kocsma

 

P1310923.JPG P1310943.JPG

Szeged, Szamos u. 4.

 

Nyitva tartás:

  • Hétfőtől-Csütörtökig 06:00-23:00
  •  Péntek, Szombat 06:00-24:00
  •  Vasárnap 06:00-22:00

 

Árak:

  • 1 üveg sör (Ászok) 270 Ft
  • 1 csapolt korsó sör 250 F
  • Unicum 5cl 360 Ft
  • Hubi 5cl 250 Ft
  • kommersz szeszek 5cl 175 Ft
  • folyó borok 65 Ft/1dl.
Valószínű ennél a kocsmánál sem filózhattak sokat a névválasztásnál, ugyan is az utca neve lett a kocsma neve is! Praktikus mert, ha valaki nem tudná hol van ez a kocsma, elég csak a térképen megnézni, merre található Szegeden ez az utca! :-D
 
Szintén egy paneldszungelek közötti kocsma a Szamos. Viszont a kocsma kinézetére egyáltalán nem egy ilyen helyre gondolná az ember. Nagyon jól kipofozták a helyet. Az egész kocsma kívül-belül fa borítást kapott. A kiülős, szabadtéris része szintén az épület borításával megegyező, fa asztalokkal és padokkal van berendezve.  Hamarabb képzelném el így kinézetre a kocsmát egy erdős-hegyvidékes helyen, ahová az ember a túrázás előtt vagy után beugrik egy jó kis sörre! Belül szintén egy fa kunyhóra emlékeztető dizájn fogad. Szintén fa asztaloknál, székeknél és padoknál lehet helyet foglalni. Található bent még 1 plazma Tv és 2 játékgép is. De ha ez nem lenne elég van a kocsma mellett rögtön egy játékterem is, amihez akár a kocsmából is át lehet jutni a bejárati ajtótól jobbra lévő ajtón át.
 
Tisztán, rendben tartott kocsma. A kiülős része nagyon hangulatos, nyáron, jó időben mindenképp ajánlom. Vendégei nagy része, ahogy lenni szokott a környék panelépületeiben lakók, vagy albérlői.  Ez a faborítású látványa pedig tényleg egy kis színt visz az unalmas panelépületek közé. 
 
 
További újdonság a kocsmánál, hogy a nyári kiülős részt kicsit kipofozták, azaz körbeépítették (természetesen a dizájnhoz passzoló) fa burkolattal és ablakokkal, aminek következtében télen vagy rossz időben is lehet használni. + Raktak ki ide még 2 plazma Tv-t is!
 
 

 

P1310927.JPG

P1310932.JPG

P1310939.JPG
P1310934.JPG

P1310947.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedikocsmak.blog.hu/api/trackback/id/tr501260435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erzsi-szamos utca 2009.12.18. 22:40:37

Problémám a következő! 2009.december 18-án este lementem a Szamos kocsmába 10 ezer forinttal egy kávét inni! A pultos 5 ezer forintból adott vissza! Mivel ezt szóvá tettem, egy ot tartozkodó igen részeg ember,/aki addig oda sem figyelt/, bele avatkozott, hogy DE IGEN is annyit adtam! Én mondtam, hogy nem, és ne avatkozzon bele....erre ő ocsmány szavakat használt felém, meg akart verni, leakarta rugni a fejem, a biztonsági őrnek mondható valaki ugy fogta le......ezt mind végig az ott ülő vendégek látták! Sőt egy férfi mondta is, hogy hivjam ki a Rendőrséget! A főnőkőt Kilin Zoltán nem lehetet elérni/direkt nem adták meg a telefonszámát/! Később a Pizza Toronyban is reklamáltam, oda meg feljött az eset után jövő biztonsági őrnek mondható valaki/azért irom igy, mivel ezek nem egyenruhások/! Az meg azt bizonygatta, hogy nincs igazam! Ráfogta, hogy a 2 részeg ember a pultnál látta, hogy 5 ezer forintot adtam oda......holott ők oda sem néztek, csak akor amikor reklamáltam a pénzemért! A nagy erősnek mondható "vendég" részegen akkkor kezdett velem OCSMÁNY módon kiabálni! Hát ilyen emberek járnak oda! Erre büszke lehet a vezető! Persze a pénzemet letagadták! Mondtam, hogy annak záráskor ki kell jönni! A kávéról blokot nem kaptam, csak beütőte a géppe, a kávém mellett nem volt a blok! Közlöm, hogy én nem alkoholista ként mentem be, mivel nem iszom alkoholt! Tehát tudom, és a valóságot irtam le! Persze ők az ellenkezőjét mondják! Hogy tudom bebizonyitani, hogy 10 ezrest adtam oda?? Sehogy! De kedves pultos hölgy legyen boldog.....a nehezen megkeresett pénzemmel, ami Karácsony előtt a családnak hiány lett! Mivel rokkantsági mellet még nehezen keresem meg a pénzem! Dolgozom keményen ezért a kis pénzért! És 100 %-ig tudom, hogy az utolsó 10 ezer forintt vittem le, felváltani, és közben azért ittam egy kávét! Szégyeljék meg magukat! 2 x is lementem, amikkor mindig a biztonsági őrt küldték rám, és nem lehetett megtárgylni rendesen a dolgot! Holott az bizonygatta, hogy nem 10 ezresatadtam oda, aki akkor jött, amikor én már a VITA után kijöttem! OTT SEMM VOLT!
De jó lenne ha az APEH is meg vizsgálná a mükődésüket! Mivel a blokk sem volt ide adva ez is BIZTOS!!
Jó lesz, ha kedves kocsma vezető intézkedne! és visszakapnám a pénzem!

erzsi-szamos utca 2009.12.18. 22:52:33

Elnézés a sok helyesirási hibáért! Mivel idegileg a engem is és a családomat is megviselte ez az eset!
A részeg embernek meg azt üzenem a netten keresztül! Hogy a szememben nem ember, aki egy NŐT meg akar ütni! Csak a gyáva férfi üt meg egy NŐT!
Azért volt akkora ARCA, mert vagy 2 méter magas volt, én meg 156 cm vagyok!
SZÉGYELJE MAGÁT! Ja azt mondta még találkozzunk! Hát találkozzunk a fenyegetéséért! Mivel, ha nem tudná akkkor idézem ha kihivom a Rendőrséget Őt:
hogy a majdnem a fejem lerugásával:
és fenyegetésével: a garázdaság törvény tényállását valósitotta volna meg, mivel olyan kihivóan, közösségellenes, erőszakos magatartást tanusitotott, amely alkalmas volt arra, hogy másokban megbontránkoztatást és riadalmat keltet!
Na uram - taálkozhattunk! és a fenti tényállással elintézzük! A tanuk ott ültek sorba a kocsmában!

erzsi-szamos utca 2009.12.19. 17:37:58

az ügy folytatása! a kedves vezetőnek leadtam Ma reggel bementem, hogy kijött e a zárásnál a pénzem!
Erre ugyaz a pultos bolt, aki ujbóki kiabálással fogadott! Hát IGEN-erre szokták mondani....legjobb védekezés a támadás! Igen ocsmány modón viselkedett!
Nem csodálom hisz az IQ szintje 0 azért csak pultos! Elég paraszt módjára leoltott!
Végig sem hallgatott! Kedves pultos hölgy azonnali pénztár zárást miért nem kezdeményeztél? kérdezem, mert kijött volna az igazság!
Na meg azt mondta, hogx hallott felőle,,,,érdeklődőtt!
Én ezelőtt 3 éve ott dolgoztam, munkámat maximálisan elvégeztem! Nem nyultam semmihez! Ugyhogy ne rágalmazz!
De ne irjam le, azt az IGAZSÁGOT, amiért ott hagytam! Ország-világ előtt!
Ami a Széchenyi téri sárga épüleben nem lett nyilvánosságra hozva! Tudok, meg láttam is egy-két dolgot! Ugyhogy fogdd be! Te még seholsem voltál! De remélem nem is leszel, ilyen viselkedéssel alkalmazni PULTOST! tiszta szégyen! lehet, hogy az alcoholistáknak megfelesz drága, de én nem vagyok alcoholista,ezért igen irritáló a viselkedésed!

De majd még talyzunk!

megi9 2011.02.24. 14:19:49

Mi a francért nem lehet megadni ennek a nyavajás kocsmának normálisan az elérhetőségeit?? (egy telefonszámra gondoltam)

Zsoló 2011.02.24. 15:32:17

@megi9:
Mert nem adtak elérhetőséget! Ennyi!

timoti.02 2011.12.10. 12:00:21

Én már egy ideje ebbe a kocsmába járok mikor kikapcsolódásra vágyom....nekem mindig normálisan visszaadtak,kaptam blokkot, normálisak velem. Amiért a "biztonsági" embert küldték rád, annak biztos volt oka!!!!!

tokfozi 2012.09.06. 19:06:08

@erzsi-szamos utca: Erzsi az nagy szamos utcából. Te roma vagy? Ha látnálak, vagy csak a hangod hallanám biztos tudnám,de az írásod alapján ezt sejtem. Ha leszámolták volna a kasszát, akkor sem jött volna ki semmi, ami téged igazolt volna, hiszen a pultosok kapnak jattot, az is plusz bevétel, annyival több van a kasszában..

tokfozi 2012.09.06. 19:07:54

Én is elérhetőséget kerestem, mert asztalt szeretnék foglalni, azért keveredtem erre az oldalra, de ez úgy látom bukta, holnap beszaladok személyesen. :)
süti beállítások módosítása